وبلاگ واچ گروپ

۸ برند پرفروش ساعت مچی در جهان

۸ برند پرفروش ساعت مچی در جهان

ما در این مطلب به ۸ تا از بهترین و پرفروش‌ترین مارک‌های ساعت مچی در دنیا می‌پردازیم. تعداد خیلی زیادی از این مارک‌های معروف در ایران فعالیت تجاری و مالی دارند.‌ علی رغم تمامی تحریم‌هایی که بر روی کشور ایران است شما همچنان می‌توانید که ساعتی را که در اروپا و آمریکا و کشورهای توسعه یافت می شوند ساخته می‌شوند را داشته باشید. در ادامه این مطلب چند مورد از بهترین و معروف‌ ترین ساعت مچی‌های دنیا را به شما معرفی می‌کنیم.

۸ برند پرفروش ساعت مچی در جهان

ساعت برند سیکو

کشور ژاپن از ستاره‌های درخشان و بهترین برند در ساخت ساعت موجب حساب می‌آید. از جمله بهترین برندهای این کشور نیز برند کارکشته‌ها با تجربه سیکو می‌باشد که نزدیک به بیشتر از یک قرن قدمت دارد. سیکو به عنوان یک نماد از پیشگام بودن در صنعت ساعت مچی و همچنین در ۱۰۰ سال گذشته لذت اولین بودن را به طرفدارانش داده است. خوب است بدانید که ساعت سیکو چند زیر مجموعه مثل پراسپکت سیکو ۵ و همچنین آسترون را دارد که هر کدام از این مدل‌ها دوستداران و طرفداران خاص خودشان را دارند.

معرفی ساعت برند اورینت

برند اورینت برای اولین بار در سال ۱۹۵۰ در توکیو ژاپن پایه گذاری شد اکنون برند اورینت ساعت مچی های ممتاز با کیفیت بالایی را می‌سازد و به مشتریان عرضه می‌کند. این برند اکنون انواع خیلی زیادی از موتورهای مکانیکی، ساعت مچی با کیفیت خیلی بالا و همچنین قیمت‌های رقابتی می‌سازند. امروزه برند اورینت زیر مجموعه برند سیکو که غول ساعت مچی به حساب می‌آید است.

برند کاسیو

امروزه برند کاسیو یکی از بهترین و محبوب‌ترین برندهای ساعت مچی در تمامی دنیا است. می‌توان گفت که جذاب‌ترین خط تولید برند کاسیو ساعت مچی‌های آن است. یکی از دلایلی که برند کاسیو بسیار موفق است خلاقیت در ساخت و همچنین طراحی منحصر به فرد کالکشن‌های گوناگونی آن می‌باشد. صد مچی‌های برند کاسیو در طول تمامی این سال‌ها کارکرد و کیفیت محصولاتشان را بر زیبایی و لوکس بودن آنها ترجیح داده است.

برند سیتیزن

برند ساعت سازی سیتیزن یکی از بهترین برندهای ساعت سازی معروف ژاپنی می‌باشد که این برند قابل اعتماد قدم‌های بسیار شگرفی را در صنعت ساخت ساعت در جهان برداشته است. برای مثال می‌توان گفت که از طراحی اولین ساعت‌های خورشیدی تا به وجود آوردن اولین ساعت‌های اسپرت برای ورزش، شیرجه و کوهنوردی به حساب می‌آیند. اول از هر چیزی شرکت ساعت سازی سیتیزن قبل از اینکه به محاصره طراحان مد و همچنین فشن در بیاید در چنگ مهندسان و دانشمندانی است که بیشتر از ۸۰ سال هوادارانشان را انگشت به دهان گذاشته‌ اند. اگر قصد تهیه این ساعت را دارید می توانید روی کلمه خرید ساعت سیتیزن کلیک نماید.

برند سیتیزن

ساعت مچی رولکس

برند ساعت مچی رولکس یکی از بهترین برندهای ساعت مچی است که در ژنو تاسیس شده است. این برند برای اولین بار در سال ۱۹۵۰ در لندن پایه گذاری شد. از سال ۱۹۶۰ این برند تحت مالکیت بنیاد هانس ویلسدورف به یک تراست خانوادگی تبدیل شد. به مدت زمان چند سال برند رولکس یکی از بهترین و محبوب‌ترین برندهای معروف و لوکس ساعت مچی است با سیاستمداران افراد و مشهور و همچنین ثروتمندان برند رولکس را به عنوان یک برند محبوب خودشان انتخاب می‌کنند.

پتک فیلیپ

برند ساعت سازی پتک فیلیپ یک شرکت سازنده ساعت مچی‌های لوکس ساخت سوئیز می‌باشد که در کانتون ژنو است. برند پتک فیلیپ در سال ۱۸۳۹ پایه گذاری شد و نام آن از نام خانوادگی دو نفری که آن را پایه گذاری کردند یعنی آنتونی پاتک و آدرین فیلیپ گرفته شد. از سال ۲۰۲۰ برند پتک فیلیپ در بین بهترین و برترین برندهای ساعت مچی در دنیا شناخته شده است. یکی از شعارهای برند پتک فیلیپ این است که شما هرگز صاحب یک ساعت از برند و شما فقط آن را برای نسل بعدی محافظت می‌کنید.

برند امگا

برند ساعت سازی امگا یک شرکت سازنده ساعت لوکس است که در سوئیس واقع شده است. شما می‌توانید امگا را به عنوان یکی از مارک و برندهای معروف ساعت‌سازی در نظر بگیرید. این شرکت برای اولین بار در سال ۱۹۰۳ پایه گذاری شد. بنیانگذار این برند در ابتدا ساعت‌هایش را از ایتالیا به اسکاندیناوی به وسیله بازار اصلی خود یعنی انگلستان به فروش رساند. در سال ۱۹۸۴ این برند به صورت رسمی نامش را به امگا اس آی تغییر داد. در دهه ۱۹۷۰ امگا از رقیب اصلیش یعنی برند رولکس در ساخت ساعت مچی‌ها برای افراد سلطنتی پیشی گرفت. شاید به این خاطر باشد که امگا یکی از بهترین برندهای ساعت مچی در بین سلبریتی‌ها به حساب می‌آید.

برند امگا

برند تگ هویر

برند ساعت سازی تکویر یک شرکت سوئیسی می‌باشد که ساعت مچی‌ها و اکسوسوری‌های زیادی می‌سازد. این شرکت فعالیتش را با نام  Uhrenmanufaktur Heuer AG در سال ۱۸۶۰ در شهر سن ایمیر شروع کرد. در سال ۱۹۸۵ برند tag بیشتر سهام شرکت را خرید و شرکت tag Heuer را ساخت. برند تکویر برای چند سال است که به عنوان یکی از بهترین برندهای معروف ساعت در دنیا شناخته شده است.

از دیگر برندهای پرفروش دنیا می توان به می توان به موارد زیر اشاره کرد.

ساعت پولو به خصوص ساعت پولو زنانه

ساعت تامی هیلیگر

ساعت روتاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *